;)

heeej älsklingar!
har suttit nästan hela kvällen och planerat morgondagen med Melina, och NU är vi klara, haha. jag och micaela ska till hennes skola imorgon och försöka fixa en namnlapp så vi får vara där, hehe.
då ska vi hälsa på alla fina människor i kb! hehe :)
efter att gumman har slutat så kanske vi ska hem till Melina (?) tror att hon behövde åka hem till sin lilla vovve, men är inte säker ´.. men det jag är säker på är att vi kommer ha det super!
min kamera har jag ju fortfatande inte hittat sladden till och minnet är fullt, så det blir nog några mobil-bilder!
annars då .. ikväll har jag bara tagit det lungt, har ju mått illa o.s.v..  men imorogn mår jag bra!!
så uppdateringen imorgon blir nog inte speciellt bra, men vi får se! :)


vi hörs! pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0