Lääs

nu ska jag börja blogga igen, saknar det faktiskt.. ;) nej, men ikväll blir det party! det kommer bli super kul!
men innan ska jag åka med elli till skhlm, ska kolla om jag hittar något ännu bättre än det jag redan tänkt!
men jag kan berätta lite om igår:
igår var jag med micaela, vi gick o köpte godis och det var super kallt, sen gick vi in o lyssnade på VÄRLDENS bästa låt (lägger upp senare) sen ringde min älskade vän Filip, så vi stack ut en liten stund o träffade honom när vi följde med micaela en bit. sen stannade jag och filip ute ett tag, vi snackade o såå ;)
men sen kom jag på att jag var hemma själv och då fick jag panik, jag gillar INTE att vara hemma själv!!
men Filip va tvungen att gå, så jag gick hem själv o ringde Ellli som kom över hela kvällen till halv 12 ;) TACK ELLI!! ;)
ja, det var väl det som hände igår!
uppdaterar mera sen ;)


en bild som jag tog igår! pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0